АДВОКАТ

ДАНИЛЮК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

cal_info

Консультація безкоштовна!

Телефонуйте зараз!

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Як отримати до 600 Євро за скасування авіарейсу або відмову у перевезенні?

Якщо у Вас виникли проблеми з перевезенням повітряним транспортом, такі як затримка, скасування рейсу, відмова в перевезенні або у Вас викрали чи пошкодили багаж, - дійте! Закон на Вашому боці, а ми допоможемо правильно вирішити Ваші проблеми з авіакомпаніями та аеропортами. Дізнайтесь про свої права та можливі компенсації.

Поради авіапасажирам

В будь-якій проблемній ситуації завжди збирайте та зберігайте докази. Доказами є: Ваші авіаквитки та посадкові талони, чеки які Ви оплатили самостійно (за таксі, проживання в готелі, харчування, тощо), договори та ваучери з готелями в які Ви прямуєте, фото та відео фіксація порушень, які Вам вдалось зберегти, інші документи які стосуються перевезення чи Вашого перебування в аеропорту.

Не затягуєте з вирішенням Вашого спору, не вдавайтесь в тривалу переписку з авіакомпанією оскільки час працює проти Вас, це пов’язано з рядом законодавчих обмежень щодо строку звернення до суду та зберіганням в електронних базах інформації необхідної для вирішення спору.

Права пасажирів авіакомпанії на компенсацію при скасуванні регулярного рейсу

Отримайте компенсацію, в залежності від відстані маршруту та Вашої завчасної поінформованості перевізником про скасування рейсу, від 250 до 600 Евро .

Права пасажирів авіакомпанії при відмові у перевезенні

Отримайте компенсацію, в залежності від відстані маршруту, від 250 до 600 Евро . У випадку якщо авіакомпанія запропонувала Вам альтернативний маршрут ця компенсація може бути зменшена на 50%.

Права пасажирів авіакомпанії при зміні класу обслуговування

Якщо авіакомпанія понизила клас Вашого обслуговування під час перевезення (наприклад Ви придбали квитки у бізнес клас, а Вас перевезли в економ класі), - авіакомпанія зобов’язана протягом семи днів відшкодувати Вам:

  • 30 відсотків тарифу - для рейсів дальністю до 1500 кілометрів;
  • 50 відсотків тарифу - для рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;
  • 75 відсотків тарифу - для інших рейсів, не зазначених у другому і третьому абзацах цієї частини.

Права пасажирів авіакомпанії при пошкодженні або втраті багажу

Уважно огляньте Ваш багаж при його отримання в аеропорту до виходу з режимної зони аеропорту.

У випадку виявлення пошкодження або втрати багажу чи його частини, обов’язково, не покидаючи аеропорт, зверніться до служби претензій пасажирів (або її аналогу) Вашої авіакомпанії (ця служба знаходиться в аеропорту в режимній зоні) та складіть письмовий акт про пошкодження чи втрату Вашого багажу (PIR - Property Irregularity Report). Без цього акту Ви не матимете змоги в подальшому довести факт пошкодження або втрати багажу.

Розмір компенсації авіакомпанії за багаж обмежується до 1131 XDR, що приблизно складає до 36 658 грн. або 32 гривні за 1 XDR.


Тег публікації: как компенсировать задержку авиарейса, порчу багажа, кражу багажа, стоит ли судиться с авиакомпанией, авивабилеты купить

Тег консультації: Спори з авіакомпаніями

26.08.2017






ТЕЛЕФОНУЙТЕ ЗАРАЗ!
ТА ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ!

+38 067-882-98-42

Працюємо: Пн - Пт 9-00 - 19-00

Pragma No-cache

Copyright © 2011- 2018

Адвокат Данилюк Дмитро Володимирович